Nytt år på G

Träningen sedan förra inlägget har gått helt enligt plan vill jag påstå. Okej att jag inte har kunnat genomföra någon teknikträning i skog pga snön, men jag har fått väldigt bra pass på hårdare underlag. 
 
Intervallveckan som jag avslutade för två veckor sedan blev nog den bästa som jag genomfört, trots att jag hade ett dåligt pass. 
Jag vilade inte särskilt mycket efter den hårda påfrestningen utan jag ville höll i mängdträningen bra direkt efteråt då jag inte var ute efter en formtopp veckan efter. 
 
Under november och december så har jag ökat med 80% jämfört med förra året. Låter mycket? Jag bör tillägga att förra året spurtade jag i skolan inför examen vid denna tiden, men en bättre grund än den nuvarande har jag aldrig haft inför ett nytt år.
 
Kortet är från  ett träningspass med sprintintervaller ute i snön med vägvalsövning från Venedig i vilan. (OBS Frida har feber när bilden tas, därav hennes halvdöda blick.)
 
I morgon är det ett nytt år och vad passar då inte bättre än att åka på ett kort  träningsläger(1-5jan). Det blir till Alicante där planen är att köra 3pass om dagen, detta för att se vad kroppen klarar av, spränga mentala gränser och förhoppningsvis ta mig till en ny nivå.
 
Gott nytt år på er alla!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0