Dags för uppryckning.

Just i detta nu skulle jag befinna mig uppe i Siljansnäs på landslagssamling. Så blev det tyvärr inte då kroppen inte kändes hundraprocentig. Så istället för föreläsningar, träningar och OL-gala så blev det en helg med film, skidor (på tv), bakning och spelkväll.
Jag hoppas nu att förkylningen ger sig iväg på allvar så att jag kan komma igång igen med träningen, då jag tycker att jag inte har fått den starten som jag vill ha ännu. Dock är jag inte orolig ännu för att det är 5,5 resp 7,5 månader kvar tills EM och VM går av stapeln.
Nästa helg drar jag till Östersund för att se när svenskarna spöar norrmännen i skidskyttepremiären. Fram till jul kanske träning blir lite lidande då examen närmar sig. Men när 2012 börjar är jag färdig idrottslärare/tränare och orienteringen får styra mitt liv.
Längtar till utlandslägrena!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0