Inhopp i radiosporten

Intervallperioden tog slut efter 9 pass och nu är det bara att invänta att formen ska komma. Ska försöka att konservera den tills o-ringen i Halland som inleds den 23/7. Detta eftersom jag inte kommer att springa några distanser under VM utan istället följa dem som publik. Men innan jag är publik på dagarna och hejar fram alla svenskar till bra placeringar så tränar jag så klart, så det går ingen nöd på mig.

Men jag följde inte riktigt sprinten som jag tänkt från en början, utan jag hoppade in som bisittare åt radiosporten där vi sände live. Fick frågan efter kvalet imorse och självklart var jag inte sent med att tacka ja. Riktigt kul och kanske är det yrke att satsa på :). Fick bra koll på tävlingen via många radiokontroller och tv-bilder, så var ganska så enkelt att få en bra överblick och förhoppningsvis gjorde jag ett bra jobb. Om inget händer så kommer jag även att hjälpa till under stafetten på lördag, så missa inte att lyssna då.
 
Så nu är VM igång, dock längtar jag redan tills nästa år i Finland då jag vill/ska stå på startlinjen!!
 
 
Läs mer om VM: http://www.woc2012.ch/

Kommentarer
Postat av: david

Jag som följde tävlingen via gps, tv och liveresultat trodde jag hade full koll, men nu är det alltså radiosporten som är det heta... Blir perfekt i bilresan på väg mot O-ringen. Lycka till!

2012-07-15 @ 07:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0