Nytt år och nya möjligheter

Sedan jag skrev sist har jag hunnit med mycket, tagit examen, kört flyttlass och firat jul. Träningen hann jag därför inte riktigt att planera men så här i efterhand blev det riktigt bra under julhelgen. Slutet på 2011 blev dock inte lika bra för min del, jag fick en matförgiftning som förde med sig att jag blev dålig i magen under ca en vecka. Så igår valde jag att ta helt ledigt från träning och detta gav resultat så att idag kunde jag köra på igen och detta med två stycken riktigt bra pass.
Det nya med 2012 är att jag och Frida har flyttat till Falun. Detta för att jag ska försöka ta mina sista steg mot toppen. Känns väldigt inspirerande med ny träningsmiljö och nya träningskamrater. Dock har jag märkt att det tar tid att packa upp sakerna som ligger i flyttlådor, men men, det kommer lite i andra hand, nu går träningen först och sen tar vi fixandet lite då och då.
Det är nu också klart att jag kommer kunna bedriva min elitsatsning som proffs, eller nästan i alla fall. Min klubb Lidingö har gjort detta möjligt genom bra stöttning och jag ska verkligen göra det bästa av situationen

Kommentarer
Postat av: Olle

Härligt Fredrik!! Det här låter bra! Tror du kommer vara stark 2012!

2012-01-04 @ 12:15:25
URL: http://ollebostrom.se
Postat av: Fredrik

Kul Freddan - lycka till med träningen i vinter och hoppas att du hinner med att uppdatera sidan lite mer nu som proffs så man kan följa hur det går även här nerifrån! Kör hårt!

2012-01-04 @ 12:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0